Olga Daskin

Vystřídala jsem řadu profesí – od učitelky v mateřské, posléze střední škole, konzultantky na Lince bezpečí, koordinátorky a manažerky vzdělávání dospělých, občasného lektorování pro učitele a vedení adaptačních soustředění pro studenty prvních ročníků středních škol, vytvářela jsem a tutorovala e-learningové kurzy. Většinu z toho najednou, jinak bych se asi nudila. Abych se nenudila ani na mateřské dovolené, narodila se mi dvojčata. Dlouho jsem psala jen pro své známé – baví mě zachycovat ta kouzla okamžiku a jedinečnost zážitků, na které by se jinak zapomnělo, či si jen tak rovnat myšlenky – až mě přesvědčili, abych si založila blog.
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 941x

Olga Daskin

Jak se točí film za 48 hodin - Jde se na věc

Sobota 29. 9.8:30 Scházíme se postupně u Cagila, jak bylo domluveno, každý přináší nějaké oblečení a další dohodnuté rekvizity. Zatímco Cagil postupně seznamuje kluky s příběhem a jejich texty (večer s námi už u něj nebyli), připravují scénu, já, Hanele a Lisa vybíráme kostýmy a doplňky pro natáčení, tzn. že se postupně oblékáme a zdobíme a Cagil nám říká, co ano a co ne... S Lisou si notujeme, jak se nám naše šatníky skvěle doplňují – moje oblečení a její korále, moje korále a její oblečení atd. Takže jako přidanou hodnotu téhle akce si domlouváme pravidelná výměnná setkání nad našimi šatníky. Taky je třeba trochu upravit Barise – hraje gaye a tak bychom ho mohli trochu „vytunit“ – má bradku, tak mu ji splétáme, gelujeme a asi po hodině, přicházíme na to, že mu ještě na konec dáme korálek.

26.1.2013 v 10:00 | Karma: 4,92 | Přečteno: 176x | Diskuse| Kultura

Olga Daskin

Turecký deník aneb Zážitky z Ankary 5. Klady a zápory?

Jsem přesocializovaná – celé dny trávím v Praze sama s dětmi nebo s kamarádkou a jejím dítětem, popřípadě na dětském hřišti, kde jsou všichni ale tak nějak rozptýlení. Tady už přes týden jsme celá rodina – tedy 4 + 2 (švagrová a švagr) + 2 (tchán a tchyně) a k tomu občas + 4 (rodina druhého švagra). Ne, že by to všechno nebyli milí lidé, jsou velmi milí, přátelští, ochotní pomoci a velice pohostinní, jen jich je občas okolo nějak moc. Nebo dlouho moc.

18.6.2012 v 8:06 | Karma: 12,22 | Přečteno: 748x | Diskuse| Cestování

Olga Daskin

Turecký deník aneb Zážitky z Ankary 5. Mám tureckého bobříka!

Manželovi je špatně, už je podruhé v nemocnici = můj jediný tlumočník z turečtiny do angličtiny tu není, už aby děti vyrostly a mohly mi překládat – pokud se ten jazyk do té doby nenaučím sama ;), zas tak složité to zdá se není.

15.6.2012 v 8:00 | Karma: 11,59 | Přečteno: 746x | Diskuse| Cestování

Olga Daskin

Turecký deník aneb Zážitky z Ankary 4. Detektivka nebo akční film?

Děti si poměrně zvykly na denní režim – dopoledne se koupou ve vaničkách na balkoně a hrají si s vodou, odpoledne se jede někam autem na výlet. To ale znamená, že než se rozjedeme, musí vždycky chvíli na místě řidiče sedět Erdík a dělat „tůtůtůtů“ – což se naučil dost rychle a točit volantem, jako že sám řídí – i když ve dvou letech, prostě chlap :).

14.6.2012 v 8:45 | Karma: 11,67 | Přečteno: 866x | Diskuse| Cestování

Olga Daskin

Seznamka

Jedna má kamarádka a bývalá spolužačka je „stylu babička“. Známe se ze studia na vysoké škole - vzhledem k dálkovému studiu jsme byli věkově dosti heterogenní ročník a takto ji označil manžel jedné naší společné kamarádky- spolužačky. Občas se vídáme, abychom probraly život, práci, studium (ona ještě neskončila) a samozřejmě taky muže.

7.3.2012 v 12:36 | Karma: 13,43 | Přečteno: 1708x | Diskuse| Ona

Olga Daskin

Co všechno jsme schopné pro muže udělat!

Je neuvěřitelné, co všechno jsme my ženy ochotné pro muže udělat. Kdysi jsme se divila, jak jedna má kamarádka z lásky ke svému příteli (posléze manželovi), nadšenému geografovi a turistovi, trávila dovolenou tím, že s ním a jeho partou podobných nadšenců chodila po horách s krosnou skoro tak velikou jako ona sama, skoro se nemyli, protože nebylo kde, skoro neodpočívali, protože na to nebyl čas a ona měla asi tak 40 kg a krosna asi 20 kg! Jak to může vydržet?! Říkala jsem si...

28.2.2012 v 12:17 | Karma: 22,14 | Přečteno: 1871x | Diskuse| Ona

Olga Daskin

Obdiv všem, kteří…

Máme rok a půl stará dvojčata, za tu dobu už jsme si zvykla na to, že budíme pozornost – jednak tím velkým zeleným kočárem, který mi někdy připomíná tank a jednak také tím, že děti jsou okaté, po tatínkovi tmavé a exotické a kočárek tlačí modrooká bledá maminka. Většina zastavení se končí tím, jak jsou děti krásné a co to musí být práce kolem, maminky s dětmi většinou ještě přidávají, že mě obdivují.

22.2.2012 v 6:23 | Karma: 19,43 | Přečteno: 1239x | Diskuse| Ostatní

Olga Daskin

Velkorysý extrovert

Včera večer jsem zjistila, co to znamená, mít doma velkorysého extroverta. Že je Yüksel extrovert jsem věděla, ve společnosti je jako ve svém živlu, jakmile jsou okolo něj lidé, ožívá, baví se a povídá, někdy skoro není k zastavení. Že je velkorysý jsem taky věděla, vlastně to je i jedna z vlastností, které mám na něm ráda. Ale kombinaci obou dvou vlastností jsem pochopila právě včera – den před jeho odjezdem domů, za rodinou, přáteli, bývalými učiteli, spolužáky, šéfy a kolegy.

21.2.2012 v 6:00 | Karma: 11,10 | Přečteno: 1049x | Diskuse| Ona

Olga Daskin

Nevěra

Byli jste někdy někomu nevěrní? Jak to tak asi chodí? Proč vůbec a jak jsou nevěrné ženy?

20.2.2012 v 16:57 | Karma: 17,79 | Přečteno: 1598x | Diskuse| Ona