Olga Daskin

Vystřídala jsem řadu profesí – od učitelky v mateřské, posléze střední škole, konzultantky na Lince bezpečí, koordinátorky a manažerky vzdělávání dospělých, občasného lektorování pro učitele a vedení adaptačních soustředění pro studenty prvních ročníků středních škol, vytvářela jsem a tutorovala e-learningové kurzy. Většinu z toho najednou, jinak bych se asi nudila. Abych se nenudila ani na mateřské dovolené, narodila se mi dvojčata. Dlouho jsem psala jen pro své známé – baví mě zachycovat ta kouzla okamžiku a jedinečnost zážitků, na které by se jinak zapomnělo, či si jen tak rovnat myšlenky – až mě přesvědčili, abych si založila blog.
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 941x

Olga Daskin

Hon na školku

V dubnu jsem podobně jako tisíce dalších rodičů podnikla cosi, co postupně vykrystalizovalo až v hon na školku. A začalo to přitom tak nevinně...

28.5.2013 v 8:00 | Karma: 18,81 | Přečteno: 766x | Diskuse| Společnost

Olga Daskin

Náš konec světa

Bude nebo nebude? Většina lidí si myslela nebo alespoň tvrdila, že nebude. Manžel mne ujistil, že nebude, že by o předpokládané srážces jiným vesmírným tělesem musela informovat NASA. Na mou odpovědět, že by o tom pravděpodobně naopak neinformovala, aby zbránila panice, s klidem odvětil, že ututlat to přede všemi a úplně všem by se to stejně nepovedlo.

21.12.2012 v 22:07 | Karma: 11,26 | Přečteno: 734x | Diskuse| Společnost

Olga Daskin

Úřední šikana

Uff, to jsem zase jednou rozčílila – přišel mi dopis z modrým pruhem z úřadu práce. Patrně něco kolem rodičovského příspěvku, říkala jsem si, neb s daným úřadem jinak nemám co do činění – to jsem ale ještě zdaleka netušila, co mne čeká a jak moc mi to zkazí náladu!

31.10.2012 v 14:05 | Karma: 33,80 | Přečteno: 2573x | Diskuse| Politika

Olga Daskin

Turecký deník aneb Zážitky z Ankary 3.

Tentokrát daleko veselejší zprávy! Než jsme sem jeli, dlouho jsme přemýšleli, co komu dát za dárek. Pro synovce Merta jsme měli v plánu Krtka, ale nakonec přivezli Lego autíčko (které zatím nikdo nesložil :)).

11.6.2012 v 10:39 | Karma: 13,13 | Přečteno: 764x | Diskuse| Cestování

Olga Daskin

Citové pouto aneb Ta pravá bytost

Když jsem objevila svůj první byt, byla to láska na první pohled. Hned jsem věděla, že mi v něm bude dobře. Už při první návštěvě jsem měla jasnou představu, jak sedíme v kuchyni a klábosíme s mojí maminkou, vaříme s přítelem, jak budou kytky na okně, kam dám jaký nábytek apod. Jsem poměrně intuitivní typ a jak už to tak u lásky na první pohled bývá, leccos nevidíte ;).

17.5.2012 v 10:30 | Karma: 11,79 | Přečteno: 851x | Diskuse| Ona

Olga Daskin

Nové obzory

Děti vám stoprocentně ukážou nové obzory – poznáte lidi a věci, o kterých jste do té doby ani nevěděli, že by mohli existovat. Pochopíte víc sami sebe a zjistíte, že dokážete skoro nemožné.

30.4.2012 v 13:30 | Karma: 9,84 | Přečteno: 630x | Diskuse| Ona

Olga Daskin

Ztracena v překladu

Život tropí hloupí hlouposti, ale častěji je snad tropím já sama. Ne, že bych se do takových situací vědomě vrhala, ale ony se vždycky nějak přihodí. Jako třeba to nedorozumění ohledně 30. dubna, svátku čarodějnic.

18.4.2012 v 11:24 | Karma: 13,51 | Přečteno: 921x | Diskuse| Cestování

Olga Daskin

Z jednoho současného projektu

Mám jednoho známého, bývalého kolegu a experta na projektové řízení, který je projekty úplně posedlý – v podstatě téměř ke všemu přistupuje jako k projektu – například i svou svatbu si naplánoval v MS Projectu. Úsměvné, říkala jsem si dlouho.

26.2.2012 v 16:30 | Karma: 11,92 | Přečteno: 801x | Diskuse| Ona